02 March 2009

Baby-pral

Min dejlige lille R er bare den mest fremmelige unge (bare vent, om 4 måneder kan han tale spansk).

Han har ihærdigt forsøgt at løfte hovedet, siden han var et par dage gammel, og er ved at blive ret god til det.

Og i dag vendte herren sig om på ryggen! For lige at være sikker på, at det ikke bare var et "hændeligt uheld", prøvede vi lige at lægge ham på maven igen, og han gentog bedriften to gange mere. Jeg er så stolt af ham

Han var ret vild med det selv og smilede stort. Det gør han i øvrigt meget, har smilet "rigtigt" den sidste uges tid, synet af en sådan en lykkelig baby kan simpelthen smelte mit hjerte. Jeg troede faktisk ikke at de smilede så tidligt, men det gør han altså, han har faktisk også klukleet 3 gange, det er simpelthen den dejligste lyd i verden.

Åh nej, jeg er ved at blive en af de der irriterende mødre, der altid skal prale af deres pragteksemplarer. Har altid selv synes at det er megairriterende, for så længe babyer gør ting inden for en vis tidsmargen, er det jo så inderligt ligegyldigt, om de er et par måneder tidligere eller senere på den med at gøre ting.

Meeen....nu forstår jeg: Moderstolthed, aha ; Sådan en lidt "survival of the fittest"-agtig følelse, vældigt politisk ukorrekt.
Men han er altså en dejlig baby.

Han har altså taget et kilo på, siden hun var her for to uger siden! (Så tror da pokker, at jeg føler mig temmelig udsuget...) Noget af det har sat sig på sidebenene og han har fået en fin dobbelthage, men han er også vokset meget i længden - kan kun lige passe str. 56 - så han har faktisk kun lige antydningen af "elastikker".

Nu begynder det at føles rigtig fedt; inden for de sidste dage er jeg begyndt rigtig at føle mig som MOAR! :D

No comments: