24 April 2009

Politisk ukorrekt mor

Ja, det er mig.....


R elsker opmærksomhed, og at der sker noget omkring ham hele tiden.
Så vi leger og synger og laver sanglege.
Og jeg går ture med ham og vi ser på blade.
Og jeg lægger ham ved siden af, når jeg vasker op, hænger tøj op, vinder garn op og (det har så den fordel at jeg får lavet pligterne i huset, fordi herren synes at det er spændende at se og "snakke" med mig om hvad jeg laver).
Og jeg giver ham legetøj han kan tygge på og giver ham det igen og igen og igen og igen, når han taber det.

Men nogen gange trænger lige til 10 min. på computeren eller noget andet, der bare handler helt egoistisk om mig.
Så tænder jeg fjernsynet, det synes han er fantastisk interessant. Der behøver ikke være lyd på, det er de skiftende farver og bevægelser han synes er interessant. Han bliver sådan helt paralyseret og ligger helt stille og stirrer.

Nogen gange trænger jeg altså bare til ikke at skulle være på hele tiden, og han får rigelig kontakt, omsorg og stimulation resten af tiden....ikk'.
Havde bare lige brug for at bekræfte over for mig selv at det er i orden at hypnotisere ham med fjernsynet en gang imellem *fnis*

No comments: