12 June 2009

Fugleunge

Så er R 4½ måned (5 måneder hvis man regner fra terminsdatoen).


Han følger enormt meget med, når vi spiser, sidder og gaber - fugleungestil, prøver at nappe maden fra vores hænder/gaflen og har det med generelt at blive småmuggen over ikke at måtte få maden.

Jeg har et par gange givet ham en stang rå gulerod at sutte på (jeg spiste selv gulerod og han lavede gi-mig-gi-mig-gi-mig kropssprog) og det var han helt vild med. Alt er selvfølgelig fedt at sutte på i den alder han har, men entusiasmen over guleroden var til at føle .

Jeg har rigelig med MM (efter et par appetitspring den sidste måneds tid, hvor han var vældig muggen over at der ikke var nok, i nogle dage ad gangen), herren er en basse på knap 8 kg, og han lader til at blive mæt af MM, så der er ikke nogen praktisk årsag til at give andet mad. Men det bliver alligevel sjovt, når han skal til det. Men jeg venter til de 6 måneder.

No comments: