24 October 2009

Ahhhhhhhh -strik/ -knitting

Så er jeg godt i gang med årets vintersæt, hue og halstørklæde.
Jeg "kom til" at købe noget lækkert merinould i to brune farver ved garn.dk, det hedder Lucca, til formålet. Billeder yder slet ikke garnet retfærdighed, den mørke har tråde af rød og lilla i sig og den lyse af rød og grøn. Jeg er helt vild med farvespillet. Og det er SÅ blødt og dejligt at strikke med, rigtig nyde-strik.

Jeg strikker sættet i.....tja diagonal rib kan man vel kalde det.
Her er huen undervejs. Jeg kommer til at tænke på lys og mørk chokolade, nam nam:

In English:
Well on my way with the winter set of the year. I "accidentally" bought some Lucca merino wool from garn.dk. A lovely lovely lovely soft and luxurious - yet not expensive - yarn. Pictures don't to the yarn justice, it has streaks of lilac, red and green, so beauiful!

I'm knitting the set in a diagonal rib. Simple yet requires just enough concentration to keep you from falling to sleep.

Wondering about the name of this set. I'm thinking of light and dark chocolate, yum yum.

No comments: