15 October 2009

Det er da genialt

Nej det er ikke flexibadekarrene jeg taler om, men derimod de der spande i blød plast, som man kan købe i supermarkeder på tilbud af og til.


R hader badekarret, så i nogen tid har bad været siddende på skødet af mig i brusekabinen og blive overbruset.
Men så kom jeg i tankte om at en bekendt havde nævnt at hun brugte sådan en spand til sin søn, og da jeg lige havde tømt én for legetøj, skulle det da prøves.

Stor succes! Knægten elsker den - og drak min. ½ liter vand. Stor morskab: Mor har puttet mig i en kop vand!

Om det er fordi den er smallere, eller fordi der er højere sider eller hvad årsagen er, men det er i hvertfald vores badekar fra nu af!

Og bonus: Ikke at forglemme så behøver vi ikke at have et badekar stående og fylde på vores, i forvejen ikke kæmpestore, badeværelse, men kan nøjes med spanden. Som ikke tager plads op, fordi den har et opbevaringsformål på børneværelset til hverdag


Forresten så må jeg dog stadig holde ham under armene, da han ikke sidder så stabilt endnu - og da vandet jo bærer op, har han lidt svært ved at holde balancen

No comments: