11 December 2009

Ny hus

...men vi har ikke internet endnu.


Til gengæld pakker jeg ud og sætter på plads i det nye hus til den store guldmedalje, jubler over at der er plads til alle mine håndarbejdsting (jeg har da ikke ret meget garn.........), nyder udsynet af vores have fra vinduerne og værdsætter opvaskemaskinen hver dag.

Men ingen internet, Og jeg har sådan lyst til at fortælle om alt det spændende der sker i øjeblikket, og vise billeder af vores have og mit nye håndarbejdshjørne, og finde madopskrifter at afprøve i det nye køkken.

Og ikke mindst fortælle om alle de søde og skægge ting R gør i øjeblikket, og stille spørgsmål om udfordringerne med ham (han vil kun spise selv lige i øjeblikket, men kan ikke helt finde ud af det).
Han udvikler sig med stormskridt, f.eks.:
Gæt en sang(leg):
Sæt fingerspidserne på hver hånd sammen og dyt de to hænders fingrespidser sammen mens du siger "bee-dååb, bee-dååb" (med blødt d). Tag derefter hænderne op over hovedet og sig "uhuh uhuh" (to toner).
Det er R begyndt på og det er bare SÅ nuttet. Det tog noget tid, før det gik op for mig hvad han lavede, og hvilken sang det var.

 
 
 
Lille Peter Edderkop selvfølgelig!

No comments: