01 December 2009

Vi skal flytte i hus

Og så fik vi endelig kontrakten. NU kan jeg slappe af. I guder hvor bliver det fedt fedt fedt at flytte i (lillebitte) hus!


- Uden over- eller underboer .
- Ret langt fra en større vej, så vi slipper for den konstante trafikstøj.
- Med have, hvor jeg kan plante, hvad jeg har lyst til, og hvor R kan ligge i barnevognen ude at sove, og hvor han kan lege, når han bliver ældre.
- Med opvaskemaskine, så kæresten og jeg slipper for at have konflikter om opvasken.
- Med bryggers, så jeg kan have vasketøjet af vejen.
- Med børneværelse til alle Rs legesager og med tiden også soveværelse for ham.
- Og med vores helt egne skraldespande (så man slipper for at nogen af de andre lige pludselig har fyldt containeren helt op) .
- Og fint roligt lokalområde med skov lige i nærheden.

Det må være sådan det føles at være lykkelig.

No comments: