26 January 2010

Føs'dag /Birthday

Så var det min tur til at fylde 30. Det er er nu ikke så slemt. Så vidt jeg kan mærke, er jeg den samme som i går ;).

Fik et par dejlige sutsko af kæresten, rødt okselæder med lammmefoer, meget dejlige og varme. Er de ikke fine?

Jeg synes at jeg trængte til lidt egotid, og hvilken dag er bedre til det, end ens fødselsdag! Så kæresten passede R og så tog jeg ind til byen for at ose og hygge og shoppe et par nye vinterstøvler (fandt nogle deeejlige).





Og så købte jeg lige denne bog på tilbud, Krudtugler og kanelsnegle som en fælles gave til mig selv og R.

Fandt også en lille ting, som R gerne vil give farmor i fødselsdagsgave til foråret :).













In English:
And now I am 30 years old! It doesn't feels that bad though, I am quite sure I am the same person I was yesterday ;).
My boyfriend gave me a nice pair of indoor shoes made from leather and lambswool, they are very nice to wear and warm. I bought a book about cooking for the family and family living for myself and for R, who will be 1 year shortly.

1 comment:

Smilerynker.dk said...

Tillykke med de 30;o)