14 April 2010

R kan lide sin dagplejer

Nu har R hadet at komme i dagpleje så længe (startede i slutningen af januar), har grædt dagen lang mange gange...
Og så lige pludselig er han vendt han på en tallerken: Hygger sig med de andre børn, leger (på gulvet, ikke på skød!), griner og accepterer den søde dagplejer.

Uden tvivl har meget af det at gøre med at han har lært at stå op og generelt har lært at bruge sin krop mere. Er blevet stærkere og kan tonse med de andre, så han ikke føler sig så lillebitte og tromlet.

Han græder i 3-5 sekunder når jeg går, men lige så snart han ikke kan se mig, så stopper han og begynder at lege.

Men det er alligevel så det gør ondt i moderens hjerte, når han villigt rækker armene ud mod dp om morgenen og kommer over til hende. Og da han så klynker lidt over, at jeg går, så putter han sig ind til hende. Av! MIN baby! Og så er jeg alligevel med fornuften glad for, at han er glad for hende nu.

No comments: