25 July 2010

jeg er udhvilet!

Jeg troede simpelthen ikke mine egne øjne, da jeg så på uret. Det der slyngemøde i går var vist en hård omgang for R .

Jeg har ikke sovet så længe om morgenen siden......starten af min graviditet for omkring 2 år siden. og føler mig som et helt nyt menneske (ikke mindst fordi R også sov 6-7 timer i streg ).
Hurraaa!!! Nu vil jeg fortsætte med at have en rigtig god dag! Monstro ikke man skulle starte med at bage et par plader kanelsnegle med ekstra kanel.

Opskriften:
En anelse "sovet for lidt middagslur hos dp dagen før, 'da han ikke virkede træt'"
1 stk. "slyngemøde med masser af interessante børn til stede"
1 dl "kom alt for sent ud at sove middagslur"
En knivspids "blive vækket for tidligt fra middagslur af naboerne der snadrede på terassen".

Blandes godt og sættes over kl. 19.30, hvor det skulle have været kl. 19. Temperaturen skal være så tilpas lav at man kan holde ud at have sin dyne på og sover RIGTIG godt.
Tages ud når man er godt udhvilet.

No comments: