07 August 2010

Nyt indlæg i havebloggen

Da vi flyttede ind, besluttede jeg at tage den med ro mht. haven, og så her til efteråret lave nogle bede og begynde at omskabe haven.

Jeg er gået bananas på verdens største Ribes-busk og har lavet en pilehytte, men ellers har havearbejdet i år (udover L's græsslåning) mest bestået i at lægge planter for fremtiden i haven.
Det er ikke helt nok for de grønne fingre og gør-det-selv-genet ;), så jeg tilplantede en 30-40 krukker, så jeg i det mindste har jeg da nogen planter at pusle om.
Jeg håber at kunne tørre urterne og bruge i køkken, mjødbrygning og the til vinter.

Resten kan du læse her i nyeste indlæg i havebloggen:
http://tilgensidignytte.blogspot.com/2010/08/ren-frodighed.html
(Fra efteråret bliver der opdateret jævnligt, eftersom der kommer til at foregå noget mere i haven).

No comments: