07 November 2010

Hvor er moars "messanand"? ;)

Hvad siger man lige når.....


- R går hen og peger på mine ben (jeg har kun undertøj på) med mange små tydelige blodårer (af den slags der kan blive åreknuder når man bliver ældre) og forarget siger: "Tegnet?"

- Jeg sidder på toilettet og R står og kigger ind af sprækken i døren (havde den ikke helt lukket, så jeg kunne holde øje med ham), hvorefter han traver ind, hiver ned i mine pyjamasbukser, peger på skridtområdet og siger "Messanand? Væk?"

- R sidder og hygger med at gnaske rå havregryn (uden mælk), og taber en slat af dem.
Jeg siger: "Så må vi hellere finde kosten og feje op". Han står længe kigger frem og tilbage fra sin skål med havregryn til havregrynene på gulvet, skål, gulv, skål, gulv. Og SÅ vender han med en bestemt mine skålen med resten af havregrynene på hovedet og går ud og henter håndkosten ;).

No comments: