26 November 2010

Er der nogen, der har set min baby...

Sådan så det ud, da jeg skulle ud og hente R ind fra middagslur. Havde godt været henne adskillige gange for at tjekke om sneen faldt ind i vognen. Var der nogen der sagde SNE , ca. 30 cm kom der i løbet af dagen:
Klik på billedet for at se en større version

Navn: IMG_8921.jpg
Visninger: 107
Størrelse: 46.4 KB
ID: 59724

R var i øvrigt ikke særlig vild med alt det der ..."schne". Gav ham flyverdragt på i formiddags og hev ham med udenfor, hvor han stod som limet til det sted, hvor jeg havde stillet ham, mens jeg ryddede fortovet for sne. Stod meget alvorligt og helt stille, indtil han bedende sagde: 
"Krammer! Indefor, mor. Ked af det". Ok så, så går vi indenfor igen, mors lille stueplante
Han skal såmænd nok vænne sig til det, jeg kan huske i sommers hvor det tog en uges tid at få lokket ham til at gå på græsset med bare tæer - han sanser altså bare så voldsomt, at det næsten bliver for meget for ham.



Det er i øvrigt faktisk rigtig rart, at han kan kommunikere så godt, det gør det meget nemmere at opfylde hans behov, når han siger "mor knøket, ru'bød, sulten" (køkken, rugbrød). 
Han bruger lidt udsagnsord og taler en smule i hele sætninger, men for det meste er det navneord, tillægsord og forholdsord i stikord.

No comments: