18 July 2011

jeg elsker at være magiske mor

- Jeg kan lave sæbeboblevand (R:   )

- Jeg kan få smerter til at forsvinde pist væk ved at puste på dem. 
Og det er inkl. mentale "sår", såsom at man er blevet forskrækket (i så fald skal pustes på maven. Logisk nok, når man tænker på, hvordan det føles at have "hjertet i halsen", ikk).
I svære tilfælde kysses der, hvor det gør ondt, eller der smøres creme på, men så virker det med 100% sikkerhed også.

- Jeg kan få dvd'en til at afspille tegnefilm (kræver en ret kompliceret handlingsrække med flere fjernbetjeninger). R opfører sig så imponeret, som om jeg havde fået en rumfærge til at flyve, hver gang jeg gør det.

- Jeg kan lave mel om til kage og boller ved at komme det ind i den vaaaarme ovn (R: ). Tryllerylle vupti!

R er totalt ovebevist om at jeg kan ALT; jeg kan klare, ordne, fikse og lave alt
Altså lige bortset fra, når der skal bygges eller laves noget på biler (rigtige som legetøjs-), så er det "morfar lawer den" (jeg synes nu ellers at jeg er ret god til det, men morfar er i en klasse for sig selv). 

Jeg skynder mig at nyde hans næsegrus beundring og totale tillid til min (næsten) almagt på længe det varer 

Er I også magiske?

No comments: