12 July 2011

Zzzzzzzzzzzzzzzzz......

Jeg har været helt skæv i hovedet i dag. Normalt sover R til 6:15, og så er dagen på skinner. Men i dag......

3:29. 
R vågner og skriiiiiger!
Mor prøver at trøste og lægge ham til at sove igen.
R skriiiiiiiger, fordi han vil have bryst, men dels er vi stoppet for flere måneder siden og dels må jeg slet ikke pga. medicin.

3:49 
Mor indser er R er gået helt banjo over at ville have bryst, og absolut ikke vil sove. Mor vækker far.

4:39
Far giver op efter at have sunget vuggeviser i 45 min.

4:39-6:45
R ser Byggemand Bob på repeat, men mor forsøger at slumre på sofaen. Kun afbrudt af at bringe husets herre morgenmad og drikke.

6:45
Mor er ved at være vågen, dagen er begyndt.
...............R sover.

6:45-7:45
Mor prøver at sove...giver op og står op

7:45-8:25 
Mor laver morgenmad, nulrer rundt, går i bad.

8:25 
R vågner, er sjovt nok træt og sur. Har ondt i knæet og vil ikke gå. 

Derefter forsøg på almindelige gøremål. 
Mor bestikker med sæbebobler og lugning i haven (som han er vild med).

Han kom først ud at sove middagslur kl. 14, gad ikke tidligere, og han sover stadig (sover normalt 12,30-15). 
Jeg orker næsten ikke at måtte vække ham. Sur og træls og forsovet.....
Happy smile, det skal nok gå, overskudsmor der elsker sit barn og vil ham det bedste. Acceptér ikke at få lavet andet indtil han sover i aften, end at være på på ham, og commit til at få verden til at være lidt mindre dum for ham i dag. 

Og hvis jeg finder ud af hvem/hvad der vækkede R kl. 3:29, så skal de bare se løjer !

No comments: