21 November 2011

Flere guldkorn

R siger så mange gode ting lige i øjeblikket.

Her til morgen sad han og stenede over en squashbolle og kiggede så pludselig op på mig og sagde "R er en stor lille dreng". Jeps, sådan tænker jeg også om ham i øjeblikket 

Han tænker åbenbart meget over det der med hvem/hvordan man er, for i går aftes sagde han: "R er en gammel mand" og så var han ved at falde om af grin over sin joke.

Den anden dag snakkede vi om at far var kørt ned til mekanikeren med scooteren. R siger spooter, og så stoppede han sig selv og  og pev: 
"Min mund kan ikke sige det". 
"Det er altså ok R, munden skal jo øve sig, før den kan sige alting".
R: 

Han blev også meget irriteret til gymnastik i onsdags, hvor vi legede tog-leg. 
Mig: "Kom R, så skal vi være futtog"
R: "Mine fødder kan ikke futte!"
Mig (prøver at lade være med at ): Såhsåh så går vi bare med fødderne i stedet.



"R er en dame" messede han i går i 10 minutter, mens han hoppede i sofaen. Far'en så lidt forkert ud i hovedet.

Mig: "X er en lille baby".
R: "Nej, X er en lillesøster!" 
(det er hans nye kusine, som er lillesøster til hans kusine C, som han er jævnaldrende med).



Jeg er ved at pakke gave ind til Rs kusine C.
R: Julemanden giver den til C.
Mig: .....øøhh, ja det kan da godt være, at julemanden henter den her, og giver den til C.
R: Han køber den!
(Yessir, det er mig der er julemandens værksted)

Mig: R, vil du lige hente og gøre 
R: Nej, jeg skal på arbejde. (omsorgsfuldt: ) Kommer hjem igen, okay.






No comments: