03 April 2012

Livet går videre

Tja, sådan kan livet jo også se ud. 
Mor og R - og cykelanhænger - i det ene hus. Og far hos farmor i det andet hus.
(De sidste to er mormor og morfar).


Og det er mig der ubehjælpsomt har tegnet for at tegne og snakke om det, der kan være svært at forstå.

Livet indebærer også oplevelser, og jeg er nu endnu mere opmærksom på det i forhold til R. 
Derfor har jeg købt et telt! Det har jeg ønsket mig rigtig længe og i søndags faldt jeg så over et billigt telt i Bilka. Det er bare et lille et, men det passer lige til os to.
Nøøøøøøj, hvor jeg glæder mig til at campere (på moderne vis) igen - og jeg glæder mig sådan til at formidle begejstringen over det til R.

Forresten, de der Frøken Skraps Rugboller fra Spilopper og Stjerneskud (s. 42-43) kan varmt anbefales!
Det er egentligt grovbrød, men lavet i muffinsforme, og med en god klump mørk chokolade gemt i midten. Knægten kalder det kage, moderen kalder det sundt.
Næste gang vil jeg prøve at lave dem i minimuffinsforme. Én i en muffinform svarer næsten til to store skiver grovbrød og er næsten for meget, man bliver alt for mæt.

No comments: