16 August 2012

Nye drikkeflasker

Jeg har længe gerne ville have nogle gode vandflasker. Jeg har brugt dem, man køber med kildevand i, men ved godt, at det ikke er det fedeste sundhedsmæssigt. R havde en flaske, men den var ikke 100% tæt og det var ofte en kilde til irritation. Så det var på høje tid med nogle nye.

Jeg havde noge krav til mine flasker:
- Stor munding så man kunne komme isterninger i.
- Mellemstor drikkeåbning (ikke de der sports-flaske-tud-ting).
- Sundhedsmæssigt i orden (bl.a. ingen BPA).
- Lækkert design.

Efter grundig informationssøgning (sådan er jeg jo: nørd) valgte jeg WaterTracker flasker.
I orange og grøn, fordi jeg holder af unisex-farver (de fås i 6-8 forskellige farver).
Og de kom i dag! *jubel*

Og de lever umiddelbart til fulde op til mine forventninger. Udover at leve op til ovenstående krav, virker de også solide og ligger godt i hånden.
Designmæssigt synes jeg at trackeren i toppen og insektnettet i låget er virkelig smart og gennemtænkt.
Nu får vi at se hvordan de er i brug.

(Niks, ingen procenter ;), bare almindelig forbruger).

1 comment:

Hyldemor said...

Ellers har jeg faktisk indkøbt en vandflaske fra flylady.net - og den kan altså også anbefales ;-)
Kh Maria