31 October 2012

Jeg er sgu også en prinsesse :)


Jeg har købt en thehætte. Ikke noget særligt, men alligevel. Jeg må starte et helt andet sted for at forklare:
28. april 2006 skrev jeg det første indlæg på denne blog. Bloggens idé var: Væk fra sort/hvid, åbne øjne for en ny historie. Jeg var kort tid forinden flyttet til en ny by. Jeg havde fået styr på min allergi = min kroniske hovedpine forsvandt. Jeg havde fundet en flok nye dejlige venner, og nytårsaften 2005 var jeg sprunget ud som biseksuel.

Mødte jeg ham, der blev min søns far. Det blev til 5½ år sammen. Jeg holder stadig meget af ham, en ven. Jeg er glad for, at det er ham, der er min søns far. Men jeg havde brug for plads til at være mere og andet, end jeg var sammen med ham.

Og så var det, jeg var klar til at købe den der thehætte. Fjollet og barnlig er den, feminin, tøset, prinsesset. Jeg har altid afskyet lyserød og prinsesser ;). Men nu var jeg altså klar til at rumme en side af mig selv, som jeg aldrig rigtig havde givet plads: Den feminime del af min kvindelighed (ikke at min kvindelighed dermed er en hysterisk 4-årig prinsesse...*LOL*).
Og også det, som hænger sammen med, hvordan  min kvindelighed fungerer: At jeg også er til kvinder.

3 comments:

Mor Lotte said...

Super sød thehætte... :o)

Og fed måde at "springe ud" på, held og lykke i dit "nye" liv... :o)

Solskinshilsner fra

Liselotte

Wiewi00ra said...

Thehat, as a nice form of coming-out. Lovely :) Gratulations.

Henriette said...

Hvor er det et fedt indlæg - respekt !
Jeg synes du er cool at du sådan tager stilling og føler efter.
Det er så interessant det der med farver og køn...
Jeg har ikke ret meget lyserødt eller feminint i mit hjem og forleden kom jeg til at tænke på at jeg faktisk gerne ville ha lidt mere tøset /feminint over - måske i mit soveværelse - dog uden at det bliver totalt prinsesset !
Jeg har altid været en drengepige ;) og selv om jeg faktisk godt kan lide mænd er jeg ikke særlig god til at ha dem tæt på- jeg er bedst alene..
Alligevel var min tanke da jeg begyndte at tænke på lyserødt... hvad ville mænd tænke!
Totalt åndsvagt da jeg jo bor alene og kan dermed jo også bestemme hvordan her skal se ud.
Så planen for det nye år er at få malet mit lyseblå meget kølige soveværelse creme farvet og så skal der syes lidt mere femine gardiner puder mv- for jeg skal ikke spørge nogen om lov og selv om jeg ikke er speciel feminin har jeg også en lyserød side der skal leves ud.
kh