20 October 2012

Min store dreng

Min søn har pludselig taget et ordentligt udviklingsspring i løbet af den sidste uge.

- Han er blevet renlig. Besluttede sig bare til det en dag, og det var så det. Drengen der totalt fornægtede alt andet end ble, er nu 100% renlig dag og nat. Vildt!
- Han vil gå længere ture uden at behøve at overgive sig til klapvognen
- Han har lært at tælle rigtigt. Han har kunnet tal-remsen op til 14 længe, men nu forstår han rigtigt at tælle til ca. 5.
- Han hjælper uden brok med at tage af bordet efter aftensmaden.
- Han vil genre børste sine tænder selv.
- Og den anden dag, da vi skulle have noget eftermiddagsmad, sagde han: "Jeg tager lige en tallerken til dig også mor." Jeg var ved at falde om af overraskelse!! ;D
Alt dette inden for den samme uge.

Desuden er han fra 17.08. til 17.10. vokset 3½ cm!

Min store store dreng. Men jeg havde også gættet på, at der ville ske noget, for han har været SÅ pylret den sidste måneds tid. Sådan er det jo ofte lige inden de tager et hop, at de nærmest går en smule tilbage i udvikling først.

No comments: